op reis naar Flores - Reisverslag uit Cempa, Indonesië van Familie Beusekom - WaarBenJij.nu op reis naar Flores - Reisverslag uit Cempa, Indonesië van Familie Beusekom - WaarBenJij.nu

op reis naar Flores

Blijf op de hoogte en volg Familie

24 April 2017 | Indonesië, Cempa

Lieve volgers,
Vrijdagavond 21april begon de reis eigenlijk al voor ons, want Els en Cees arriveerden na het eten en waren, net als wij, helemaal vol van. Alles gepakt en benieuwd en gespannen voor de grote reis, hebben we lekker nog gezellig wat gekletst en gedronken. En dan toch maar naar bed....want Wout Boer, een vriend van ons, zou ons om 7:00 uur wegbrengen met al onze bagage. En wat een bagage!
Zware koffers en tassen, vol met cadeuatjes, duplo, knex, en meer speelmateriaal. Oh ja, er zit ook wat kleding bij, maar niet veel want in Labuan Bajo en op Bali kunnen we wel (laten) wassen.
Maar goed, na een wat kort, onrustige nacht werden we opgehaald en weggebracht op zaterdag 22 april.Het was druk op Schiphol, maar richting Azië viel het mee. Alleen overal wachten en extra controle. Uiteindelijk hadden we nog een uurtje over om te ontbijten en daar gingen we dan!
Over de vlucht naar Singapore valt weinig te vertellen, want dat verliep prima. Beetje slapen, filmje kijken, eten. Voor ons allen vliel de vlucht mee.
In Singapore aangekomen hadden we al snel onze vlucht naar Bali. Ook deze ging keurig op tijd, dus ook hier geen problemen gelukkig. Eenmaal op Bali, was het best even een gedoe, omdat we daar alle bagage op moetsten halen, uitchecken en daarna door moesten naar de bali voor binnenlandse vluchten. Daar moesten we weer inchecken en bij betalen voor onze bagage, die te zwaar was. Maar ach, ook dat liep eigenlijk gesmeerd!
Fijn dat alles zo goed ging! Daar bij de incheckbali zagen we Sandi weer! Fijn om hem weer te zien. Dan nog even een uurtje en dan zijn we eindelijk op Flores!
De warmtevalt direct op je, maar ook de vriendelijke mensen voelen direct warm aan. En bij aankomst in het hotel zijn vooral blij dat we er zijn.....Wat een reis....!
Het is ons weer gelukt en ook Cees en Els hebben het prima gedaan. Fijn dat we hier nu met zijn vieren zijn.
Bij ons favoriete restaurant hebben we wat gegeten, zonder Sandi want die was niet fit.
Op tijd naar bed en lekker uitslapen, want morgen hebben we nog een vrije dag om te herstellen en met Sandi te overleggen.
Dinsdag begint het feest voor TolongFlores. Lezen jullie dan weer mee?
Groetjes Linda, Kees, Els en Cees

• 24 April 2017 - 19:00

Monique Kleywegt:

Hoihoi,wat ik zo lees weer n hele reis achter de rug,maar fijn dat alles toch goed is verlopen en jullie daar zijn geariveerd.We zijn benieuwd natuurlijk naar alles wat jullie meemaken,en zijn al op de hoogte gebracht dat de whiskey daar ook al voorradig is.

• 24 April 2017 - 19:00

• 25 April 2017 - 11:54

Mieke Van Hassent.:

Super fijn dat de reis goed is verlopen. Maar dat komt vast ook door het verlangen om Flores weer te zien. Zo bijzonder om deze ontwikkeling te volgen. Geniet van jullie mooie reis. Groetjes Jan en Mieke van Hassent.

• 25 April 2017 - 21:17

Anja Van Oorschot :

Fijn dat de reis goed is verlopen. Heel veel plezier samen.