Klaar met ons werk. - Reisverslag uit Banjar Sindhu Kelod, Indonesië van Familie Beusekom - WaarBenJij.nu Klaar met ons werk. - Reisverslag uit Banjar Sindhu Kelod, Indonesië van Familie Beusekom - WaarBenJij.nu

Klaar met ons werk.

Blijf op de hoogte en volg Familie

12 Mei 2015 | Indonesië, Banjar Sindhu Kelod

10 mei
Wat hebben we genoten van de afgelopen dagen in Gorontalo en Nanga Nae! We hebben zoveel meer kunnen doen op twee scholen en in kortere tijd. De strakke planning knelde wel hier en daar, maar we hebben uiteindelijk bijna alles kunnen doen. Kees en ik hebben allebei een heel voldaan gevoel over de afgelopen week.

Vandaag stappen we toch al weer vroeg uit ons bed, want we worden om 7:15 verwacht bij Marij van Divine Diving. Snel een ontbijtje met banana-pancake en gaan!
We ontmoeten al snel veel verschillende mensen. We varen vandaag met een groep van 10 mensen. 8 duikers en wij zijn de snorkelaars.
Marij, van Divine Diving had gehoord van ons werk voor de scholen bij LabuanBajo en heeft ons voor niets meegnomen, als wij de ticketprijs zouden storten voor de Stichting. Dat gaan we natuurlijk doen als we in Nederland zijn! Wat een lief gebaar!
En wat een dag hebben we gehad! Manta-ray's in de verte gezien, maar ook heel veel mooie koralen, riffen en prachtige vissen. Wat hebben we genoten.
Ook de tocht op de boot was mooi en heel gezellig, met vele nationaliteiten, maar met allemaal een liefde voor Flores. De boot was van alles goed voorzien en we hebben de hele dag genoten van de zee, de omgeving, de zon en ook de schaduw, want het was wel erg heet soms...
Rond 18:00 uur waren we weer terug in Labuan Bajo en hadden we een heerlijk tevreden gevoel over alles wat we deze week hebben gedaan.

11 mei
Alweer vroeg op om naar Bali te gaan. Met enigszins spijt in ons hart, maar met het voornemen om volgend jaar weer te gaan, verlaten we Flores. We gaan nu nog even genieten en bijkomen op Bali, in ons favoriete hotelletje.
Casper en Timothy laten we met een gerust hart achter, want het zijn leuke en verstandige jongens die ontzettend veel zin hebben om aan de slag te gaan! Ze zijn enorm gemotiveerd en ik hoop dat Gabriel ze op waarde weet te schatten. Ook vanaf hier wens ik jullie heel veel succes, maar vooral veel plezier met de kinderen en het team!

We willen jullie, volgers allemaal bedanken voor jullie leuke reacties op dit blog. We weten ons gesteund door jullie en dat maakt het werk extra mooi! Dank jullie wel!
Misschien zien we elkaar weer snel in Nederland!
Groetjes Kees en Linda

• 12 Mei 2015 - 10:48

Peter En Joke:

Ha Linda en Kees,

Fijn dat jullie weer zoveel hebben kunnen doen.
    Nu nog even genieten!
    Tot ziens weer in Nederland.

Liefs van Peter er Joke

• 12 Mei 2015 - 10:49

Marcel En Henriette:

Eindelijk lekker uitrusten! Geniet van al het moois op Bali.

• 12 Mei 2015 - 12:08

Dieke:

Hallo oom Kees en tante Linda,

Wat leuk om te lezen hoe het allemaal is gegaan! Fijn dat jullie er met een tevreden gevoel op terug kunnen kijken!

Groetjes Dieke

• 12 Mei 2015 - 16:02

Marleen:

Hoi daar,
    Mooie verhalen! Leuk dat jullie op de boot zijn geweest met Marij, wij hebben een aantal keren met haar en haar crew gedoken!
    Geniet nog even op Bali. Wij gaan de komende zomer ook weer :-)

Groetjes!
    Marleen.

• 12 Mei 2015 - 18:07

Cees:

hoi lin en Kees
    Nog effe lekker nagenieten op Bali, dat hebben jullie wel verdiend!!!