Familie van Beusekom op werkbezoek 2014 - Reisverslag uit Koudekerk a/d Rijn, Nederland van Familie Beusekom - WaarBenJij.nu Familie van Beusekom op werkbezoek 2014 - Reisverslag uit Koudekerk a/d Rijn, Nederland van Familie Beusekom - WaarBenJij.nu

Familie van Beusekom op werkbezoek 2014

Door: Linda van Beusekom

Blijf op de hoogte en volg Familie

15 Maart 2014 | Nederland, Koudekerk a/d Rijn

Lieve donateurs en belangstellenden,
Over 6 weken is het weer zover! Stichting Tolong Flores gaat weer op werkbezoek in Gorontalo, Flores, Indonesië.
Dit keer gaat de hele familie van Beusekom. Te verstaan: Kees, Linda, Tim en Iris.
Er hangt al een to-do-list op het keukenkastje, want de weken gaan snel.
Voor Kees en mij een hele bijzondere reis, omdat Tim en Iris ook meegaan. Een hele investering voor ons, maar erg leuk, want we zijn dit jaar 25 jaar getrouwd en daarnaast wordt Kees 50 jaar. Een heugelijk jaar, dus mooi om dit met elkaar te gaan doen!
Tim en Iris hebben ook ideeën om te gaan doen op de school. Zij willen vooral tijd gaan investeren in de kinderen op school en hun kennis inzetten om de leerkrachten meer te vertellen over de wereld om hen heen. Ook zal daarbij dan het belang van Engelse les naar voren komen!
Ik ben benieuwd hoe dit zal gaan en hoe ze dit gaan gaan aanpakken.

De put is in het afgelopen jaar geslagen, de pomp geïnstalleerd en de leidingen gelegd. De toiletten kunnen worden doorgespoeld! Nu durf ik waarschijnlijk ook gewoon naar de wc op de school :) Leuk om te gaan zien wat er dus dit jaar is bereikt.

Jullie krijgen deze mail, omdat je vorig jaar op de mailinglist stond. Mocht je er geen prijs meer op stellen, dan haal ik jullie eraf. Stuur dan even een mailtje naar info@tolongflores.com
We zijn ook te volgen via facebook.

Tegen de tijd dat we vertrekken maak ik weer een update of misschijn schrijven Tim en Iris in de loop van de tijd ook eens wat. We zien het wel!
Hartelijke groetjes Linda van Beusekom

• 15 Maart 2014 - 15:19

Cees De Greef:

Hoi linda we gaan het uiteraard allemaal weer volgen!

• 15 Maart 2014 - 15:33

Petra De Vreede:

Hoi allemaal,
    Wat spannend allemaal weer, maar vooral heel leuk. Sprak vanmiddag nog met mensen uit Bali en dan lijkt het nog maar zo kort geleden dat wij daar waren. Even herinneringen ophalen met mensen, heel toevallig uit Sanur. Inderdaad de tijd vliegt, ik hoop dat jullie een mooie tijd daar gaan hebben met elkaar!!!

• 15 Maart 2014 - 18:53

Wim Solleveld:

wat leuk weer te lezen , en wat leuk dat de hele familie gaat .
    Kees, nu al van harte gefeliciteerd met deze komende mijlpaal :-)
    geniet van de vele mooie momenten !

Ik ga jullie volgen,

wim

Familie

Werkbezoek 2018 voor Stichting Tolong Flores Kees en Linda van Beusekom vertrekken op 27 april opnieuw naar Labuan Bajo , Flores, Indonesië. Ze gaan daar de 2 scholen bezoeken, schoolspullen aanschaffen, de leerkrachten ondersteunen op het gebied van Engels en ICT en ontdekken wat er nog meer gedaan kan worden.

Actief sinds 03 Maart 2013