Vooruitblik Werkbezoek Stichting Tolong Flore 2018 - Reisverslag uit Koudekerk a/d Rijn, Nederland van Familie Beusekom - WaarBenJij.nu Vooruitblik Werkbezoek Stichting Tolong Flore 2018 - Reisverslag uit Koudekerk a/d Rijn, Nederland van Familie Beusekom - WaarBenJij.nu

Vooruitblik Werkbezoek Stichting Tolong Flore 2018

Door: Linda van Beusekom

Blijf op de hoogte en volg Familie

18 Maart 2018 | Nederland, Koudekerk a/d Rijn

Beste allemaal,
Wat leuk dat ik weer een bericht aan jullie kan schrijven. Over 6 weken zijn we al weer in Indonesië!
Al een paar weken zijn we alweer druk bezig met de voorbereidingen. We hebben twee tassen met Lego gevuld. Die staan al klaar om meegenomen te worden. We verheugen ons al op de blijde koppies van de kinderen!
Verder hebben we een lijstje dat we moeten afwerken. We moeten nog een nieuwe vaccinatie voor DTP. We hebben een lijstje met zaken die we met Sandi moeten bespreken en volgende week krijgen we nog meer huiswerk, want dan is de laatste bestuursvergadering van Stichting Tolong Flores, voordat we op reis gaan.
Voor ons vliegtuig zijn de plaatsen gereserveerd, het hotel is door Sandi geregeld en ook de scholen weten dat we komen!
Ik heb zelf (zozo... met mijn beste Google translate...) met de directeur van de school in Gorontalo afgesproken wanneer we komen. We zijn natuurlijk van harte welkom, maar pas vanaf woensdag 2 mei kunnen we terecht want ze hebben dan een paar dagen vrij i.v.m. de dag van de arbeid.
Eerst hebben we dus nog een paar dagen om bij te komen van de reis en te wennen aan de temperatuur. Sandi komt ook pas 2 mei op Flores aan.
Als het aan mij ligt vertrekken we morgen, maar voor nu hebben we dus nog de tijd om het één en ander te regelen gelukkig!
Leuk dat jullie ons weer volgen! Mochten jullie nog geen donateur zijn, hoop ik dat jullie dat willen overwegen. We hebben jullie steun erg nodig!
Via dit blog houd ik jullie op de hoogte en Kees en ik hopen weer veel te mogen doen op Flores.
Tot snel weer!
Groetjes Linda en Kees van Beusekom

  • 20 April 2018 - 22:01

    Hanneke:

    Lieve Linda en Kees,
    Ik ben weer benieuwd naar jullie verhalen! Ik wens jullie een goede reis en een fijn, nuttig en plezierig verblijf toe!

    Groetjes,
    Hanneke xx

  • 21 April 2018 - 12:12

    Familie Van Beusekom:

    Hoi Hanneke, Heel erg bedankt! dat gaat vast goed komen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Koudekerk a/d Rijn

Werkbezoek Stichting Tolong Flores 2018

Beste allemaal,
Wat leuk dat ik weer een bericht aan jullie kan schrijven. Over 6 weken zijn we al weer in Indonesië!
Al een paar weken zijn we alweer druk bezig met de voorbereidingen. We hebben twee tassen met Lego gevuld. Die staan al klaar om meegenomen te worden. We verheugen ons al op de blijde koppies van de kinderen!
Verder hebben we een lijstje dat we moeten afwerken. We moeten nog een nieuwe vaccinatie voor DTP. We hebben een lijstje met zaken die we met Sandi moeten bespreken en volgende week krijgen we nog meer huiswerk, want dan is de laatste bestuursvergadering van Stichting Tolong Flores, voordat we op reis gaan.
Voor ons vliegtuig zijn de plaatsen gereserveerd, het hotel is door Sandi geregeld en ook de scholen weten dat we komen!
Ik heb zelf (zozo... met mijn beste Google translate...) met de directeur van de school in Gorontalo afgesproken wanneer we komen. We zijn natuurlijk van harte welkom, maar pas vanaf woensdag 2 mei kunnen we terecht want ze hebben dan een paar dagen vrij i.v.m. de dag van de arbeid.
Eerst hebben we dus nog een paar dagen om bij te komen van de reis en te wennen aan de temperatuur. Sandi komt ook pas 2 mei op Flores aan.
Als het aan mij ligt vertrekken we morgen, maar voor nu hebben we dus nog de tijd om het één en ander te regelen gelukkig!
Leuk dat jullie ons weer volgen! Mochten jullie nog geen donateur zijn, hoop ik dat jullie dat willen overwegen. We hebben jullie steun erg nodig!
Via dit blog houd ik jullie op de hoogte en Kees en ik hopen weer veel te mogen doen op Flores.
Tot snel weer!
Groetjes Linda en Kees van Beusekom

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2018

weer terug in Nederland

09 Mei 2018

Afscheid van Labuan Bajo

07 Mei 2018

Eindelijk naar Gorontalo

06 Mei 2018

De boekhandelaar en twee nieuwe sponsor kinderen

04 Mei 2018

Naar Nanga Nae 2 en 3 mei
Familie

Werkbezoek 2018 voor Stichting Tolong Flores Kees en Linda van Beusekom vertrekken op 27 april opnieuw naar Labuan Bajo , Flores, Indonesië. Ze gaan daar de 2 scholen bezoeken, schoolspullen aanschaffen, de leerkrachten ondersteunen op het gebied van Engels en ICT en ontdekken wat er nog meer gedaan kan worden.

Actief sinds 03 Maart 2013
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 29047

Voorgaande reizen:

27 April 2018 - 12 Mei 2018

Werkbezoek Stichting Tolong Flores 2018

22 April 2017 - 13 Mei 2017

Zesde werkbezoek Tolong Flores

24 April 2016 - 15 Mei 2016

Weer naar Flores! 2016

02 Mei 2015 - 16 Mei 2015

Werkbezoek TolongFlores 2015

26 April 2014 - 10 Mei 2014

Familie van Beusekom op werkbezoek 2014

27 April 2013 - 11 Mei 2013

Tweede werkbezoek Tolong Flores

Landen bezocht: