Kenawaeiland - Reisverslag uit Cempa, Indonesië van Familie Beusekom - WaarBenJij.nu Kenawaeiland - Reisverslag uit Cempa, Indonesië van Familie Beusekom - WaarBenJij.nu

Kenawaeiland

Door: Linda van Beusekom

Blijf op de hoogte en volg Familie

04 Mei 2014 | Indonesië, Cempa

Zondag 4 mei.
Vandaag is het relaxdag. We hebben gisteren met een "mannetje" afgesproken om te gaan varen naar Kanawa eiland. Je kunt daar prachtig snorkelen. Maar ook het boottochtje er naartoe is al prachtig. Genieten van alle eilandjes en prachtige natuur. En weer een zonovergoten dag.
We kunnen even bijkomen van alle indrukken van deze week. Er is veel gedaan, maar ook veel is er om over na te denken. Hoe gaan we verder? Wat zijn de volgende stappen?
De komende dagen gaan we nog even genieten op Bali. De kinderen gaan lekker een dagje op stap ket de kinderen van Sandi en wij hebben een overnachting gekregen van hem in Candidasa voor onze "honeymoon". Prachtig zo'n belevenis. Ik ben benieuwd.
Maar eerst morgen vliegen naar Bali. Dat wordt weer even slikken. Afscheid nemen van Flores is moeilijk, omdat we hier hele speciale dingen meemaken. Liefde, enthousiasme, emoties, doorzettingsvermogen en nog veel, niet te benoemen, dingen die dit bezoek onvergetelijk maken.
Op Bali gaan we dus meer privédingetjes doen, dus het blog loopt langzaam ten einde. Mocht er nog iets te melden zijn, dan horen jullie dit natuurlijk.
Iedereen heel erg bedankt voor de reacties. Dat doet ons goed en we voelen ons gesteund.
Ontvangt u de nieuwsbrief nog niet? Laat het dan even weten, want een gedetailleerd verslag van het werkbezoek volgt natuurlijk nog!
Hartelijke groeten van Linda, Kees, Tim en Iris van Beusekom

Marieke:

Mooie afsluiting. Fijne dagen op Bali.xM

• 04 Mei 2014 - 19:40

Jolande:

Hallo fam. Beus, jullie hebben een hoop werk verzet, nu is het tijd om te ontspannen, nog veel plezier samen, groetjes

Familie

Werkbezoek 2018 voor Stichting Tolong Flores Kees en Linda van Beusekom vertrekken op 27 april opnieuw naar Labuan Bajo , Flores, Indonesië. Ze gaan daar de 2 scholen bezoeken, schoolspullen aanschaffen, de leerkrachten ondersteunen op het gebied van Engels en ICT en ontdekken wat er nog meer gedaan kan worden.

Actief sinds 03 Maart 2013