aankomst op Bali en daarna naar Flores - Reisverslag uit Labuanbajo, Indonesië van Familie Beusekom - WaarBenJij.nu aankomst op Bali en daarna naar Flores - Reisverslag uit Labuanbajo, Indonesië van Familie Beusekom - WaarBenJij.nu

aankomst op Bali en daarna naar Flores

Blijf op de hoogte en volg Familie

27 April 2014 | Indonesië, Labuanbajo

Eindelijk! 26 april. Vertrek naar Indonesië.
Door Wout Boer worden we allemaal naar Schiphol gebracht en het inchecken verloopt vlot. Om 11:15 gaan we de lucht in en ik heb deze vlucht niet als heel lang ervaren. Het viel mee.
Op Singapore stappen we over op een ander vliegtuig en vliegen dan al snel door naar Bali. Lekker nog even slapen in het vliegtuig.
Op Bali aangekomen gaat het vlot. Te vlot, want twee koffers van ons zijn achtergebleven in Singapore....! We werden al snel opgevangen op de luchthaven en daar moeten we allerlei papieren weer invullen. De koffers zouden dan later op de dag nog gebracht worden.
Lastig om je daar niet druk over te maken, maar dat is redelijk gelukt. Om 16:00uur werden de koffers van Tim en mij dan ook netjes afgeleverd.
Sandi stond ons natuurlijk op te wachten. Hij had al een auto met chauffeur geregeld en we konden dan ook direct instappen. Wat een luxe!
Heerlijk om Sandi weer te zien. Dubbel blij, want hij had vorige maand een auto-ongeluk gehad. Maar daar heeft hij nu inmiddels geen last meer van zegt hij.
De rest van de koffers hebben we ingeladen en we zijn toen naar ons hotel gebracht.
Daar hebben we ons geïnstalleerd en lekker geluierd,geslapen en wat gezwommen.
Lunchen deden we aan de overkant. Dat was toch echt lekkerder dan dat vliegtuig"voer".
Rond half 8 werden we opgehaald door Tiny, de dochter van Sandi. Er was voor ons een heerlijke Indische maaltijd bereid. Heerlijk om te genieten bij vrienden thuis.....
Maar we gingen niet te laat naar bed, want om 4 uur ging de wekker. Om 5 uur werden we door een taxi opgehaald om weer te gaan vliegen! Op weg naar Labuan Bajo op Flores.
De vlucht was prachtig! Een klein propeller vliegtuig, maar gloednieuw en comfortabel. Op het vliegveld van Labuan Bajo stond onze vriend Leksi ons op te wachten en in het hotel had Vian ( ook een bekende van vorige jaren) onze kamers al klaargemaakt.
Nu zit ik even bij te komen en alle gedachten even op papier te zetten.
Morgenochtend gaan we op weg naar de school en vandaag gaan we wennen en genieten van Labuan Bajo.
Tot later!
Groetjes Linda

• 28 April 2014 - 15:12

Jolande:

Leuk te lezen dat jullie een goede reis hebben gehad en zijn opgehaald door vrienden, geniet ervan, groetjes

• 28 April 2014 - 16:52

Hanneke:

Fijn dat de reis goed verlopen is! Wat heerlijk dat jullie dit met z'n vieren kunnen doen, geniet van elkaar en het moois dat jullie gaan beleven op het voor jullie zo fijne plekje!
    Liefs, Hanneke

• 29 April 2014 - 12:24

Marielle:

Ik volg jullie zoals vanouds weer op de voet.
    Lekker genieten en mooie dingen doen/verrichten!