Naar Labuan Bajo - Reisverslag uit Cempa, Indonesië van Familie Beusekom - WaarBenJij.nu Naar Labuan Bajo - Reisverslag uit Cempa, Indonesië van Familie Beusekom - WaarBenJij.nu

Naar Labuan Bajo

Blijf op de hoogte en volg Familie

29 April 2013 | Indonesië, Cempa

Vandaag zijn we vertrokken naar Labuan Bajo. Al vroeg zaten we aan het ontbijt. Tot onze grote verrassing kwam Komang ons nog even gedag zeggen. We waren erg blij hem te zien!
Natuurlijk konden we van zijn connecties gebruik maken en regelde hij een taxi die ons op Flores van het vliegveld naar ons hotel zou brengen. Soms lijkt het of hij iedereen hier kent hahaha

• 30 April 2013 - 08:37

Sonja:

Hallo Lin en Kees.
    Wat een warm welkom, geniet er van! Gelukkig kunnen jullie dadelijk veel lichter weer terug naar nederland.
    Dikke Kus en heel veel plezier en goede werken!!
    Son

• 02 Mei 2013 - 12:26

Familie Van Beusekom:

Hoi Sonja, de nieuwste verslagen zijn beter he? Hiervwas een gedeelte weggevallen... Het is tot nu toe een heel geslaagd werkbezoek. Bedankt voor je support!

Familie

Werkbezoek 2018 voor Stichting Tolong Flores Kees en Linda van Beusekom vertrekken op 27 april opnieuw naar Labuan Bajo , Flores, Indonesië. Ze gaan daar de 2 scholen bezoeken, schoolspullen aanschaffen, de leerkrachten ondersteunen op het gebied van Engels en ICT en ontdekken wat er nog meer gedaan kan worden.

Actief sinds 03 Maart 2013