De laatste week - Reisverslag uit Koudekerk a/d Rijn, Nederland van Familie Beusekom - WaarBenJij.nu De laatste week - Reisverslag uit Koudekerk a/d Rijn, Nederland van Familie Beusekom - WaarBenJij.nu

De laatste week

Door: Linda van Beusekom

Blijf op de hoogte en volg Familie

21 April 2013 | Nederland, Koudekerk a/d Rijn

Nog 6 nachtjes slapen... We lijken wel kleine kinderen, maar we tellen echt af!
Deze week allebei nog naar de kapper en een heleboel dingen nog afronden. Het wordt tenslotte meivakantie en ook op school staat er nog veel op stapel!
De Koningsspelen zijn vrijdag ook nog! Dus druk,druk, druk. Maar dat geeft niet, want dan gaat de tijd lekker snel.
Daarnaast heb ik ook voor "Balance4You" ook veel af te ronden. Facturen nog de deur uit. De voicemail aanpassen. De e-mailmelding nog aanpassen. Ook heb ik het nog druk met het feit dat ik na terugkomst aan de slag ga bij twee sportlocaties in Leiden. Daar moet ook van alles voor worden geregeld.
Eigenlijk zal ik blij zijn als het vrijdagmiddag is. Ik heb dan geen afspraken meer. Ik ga dan alles nog eens nalopen en checken.
Veel is al geregeld. En dan moeten we het maar loslaten.

We kregen gisteren van Hilda Koot nog een mooie laptop om mee te nemen! Weer zoiets moois waar we heel blij van worden. Ze had er zelfs twee, maar dat gaat niet meer lukken in de bagage, want we mogen 5 kilo handbagage meenemen en 20 kilo voor in het ruim. Het wordt nog een hele puzzel om alles mee te krijgen.

Ingeborg is intussen al een week in Indonesië. We hebben een paar foto's van haar gezien op Facebook. Helaas regende het zelfs in Bandung, maar koud zal ze het vast niet hebben. Het is in Indonesië meestal rond de 30 graden. Voor deze week staat een excursie naar de Bromo-vulkaan op het programma. Kees en ik zijn daar twee keer geweest en zouden graag voor de derde keer erheen gaan! Prachtig! We duimen voor een mooie zonsopgang voor Ingeborg!

Op Flores is het vaak nog warmer dan op Java en zelfs dan op Bali. Nu is het dagelijks zo'n 33 graden en 's nachts rond de 25 graden. Dagelijks valt er ook een bui. Meestal in de namiddag. Ik hoop eigenlijk dat dat nu ook zo is, want dan kunnen we overdag in ieder geval veel doen!
Welke kleren we meenemen? Nou eigenlijk niet zoveel. Wat korte broeken ( en wat langere voor als we naar de school gaan-respect) en wat t-shirts. Ik heb nog een jurkje voor op Bali.
Een lange broek hebben we al aan en ook iets met lange mouwen. Ondergoed voor 7 dagen, want je kunt daar makkelijk iets laten wassen.

Nou dat was het wel voor nu. Ik denk dat de volgende update vanuit Indonesië komt...
Iedereen alvast bedankt voor jullie support. Ik hoop dat ik regelmatig ergens internet heb, zodat ik jullie even op de hoogte kan brengen :)
Groetjes Linda( en Kees)

• 21 April 2013 - 12:52

Marielle:

Suc6 met de laatste loodjes!

• 21 April 2013 - 14:50

Wim :

hoi Kees en Linda,

succes met de nig drukke dagen voor je op reis gaat en ik zal jullie zeker volgen!

Geniet van het mooie Indonesie

groetjes,
    Wim.

• 21 April 2013 - 15:38

Sandra:

Nog even hectisch, maar het komt nu lekker dichtbij! We gaan jullie volgen!

• 21 April 2013 - 17:39

Els:

he lieve zus en kees,
    We zijn heel blij voor jullie dat nu het bijna zover is ,wij zullen veel aan jullie denke, heb nu toch genoeg tijd haha.En we volgen jullie via de mail. toi toi .
    Groetjes je zus en kees.

• 22 April 2013 - 09:57

Lars:

Als jullie echt die laptops willen meenemen, kan je ze gewoon als handbagage meenemen hoor buiten de normale handbagage is dat gewoon toegestaan! Elk persoon mag een laptop meenemen!
    Dat het zelfs regent in Bandung is heel normaal, in Bandung regent het elke dag bijna en nu zeker moesson tijd is tot mei.. niet zo vreemd dus haha

• 23 April 2013 - 18:28

Familie Van Beusekom:

Mooi Lars, we hebben het ook nog even opgezocht van die laptops en ze gaan dus gewoon mee! Bedankt voor de tip!

• 25 April 2013 - 22:12

Christine:

Ha Kees en Linda, wat een enthousiasme klinkt er door jullie mails! Hoera! Ik wens jullie alle succes toe met jullie trip naar Flores, hebben jullie een gouden kroon bij je voor op Koningsdag......
    Wij zullen jullie, samen met groep 8 ( Jan Bogaards, Ruben van Randeraat, Bradley Duiker enz,) , volgen via deze site! Lieve groet, Christine ( emailadres is gewijzigd!)